Przewidywany zakres robót w Kontrakcie 4 obejmuje :
- Budowę dwujezdniowej drogi ekspresowej S17/S12 klasy S, dwujezdniowej o długości 12,99 km,
- Budowę węzła „Włodawa" na skrzyżowaniu drogi S17 z drogą krajową Nr 82 Lublin - Włodawa, w postaci węzła typu „karo", z wyspą centralną w formie ronda turbinowego skonstruowanego na bazie elipsy o średnicach zewnętrznych 94,0 m i 137,0 m. Droga ekspresowa będzie przebiegała pod rondem. Zakres przebudowy drogi krajowej Nr 82 wynosi 906,0 m, długość wszystkich łącznic bezpośrednich,
- Budowę węzła „Mełgiewska" typu pełna „koniczyna", na skrzyżowaniu nowoprojektowanej ulicy klasy G o przekroju 2x2, zwanej na roboczo „Nowomełgiewska", która od 01.01.2009 r. została włączona w ciąg drogi wojewódzkiej Nr 822. Długość ulicy „Nowomełgiewskiej"1,2 km, a wszystkich łącznic - 2,76 km. W węźle projektuje się budowę wiaduktu 4 przęsłowego o rozpiętości 72,0 m,
- Budowę węzła „Witosa", w skład którego wchodzą:
- część północna w połączeniu z ul. Projektowaną, obejmująca budowę 4 łącznic jednopasowych o łącznej długości 1,06 km;
- rozplot południowy stanowiący połączenie drogi S17 z Lublinem - obejmujący budowę łącznicy węzłowej dojazdowej dwupasowej o długości 0,74 km,
- wiadukt w ciągu drogi gminnej nr 106055L 4 przęsłowy o rozpiętości 68,0 m,
- przejazd gospodarczy o świetle 5,0x10,0 m, o długości 60,0 m z blachy falistej, w ciągu odnogi drogi gminnej nr 106055L,
-
wiadukt nad linia kolejową Lublin - Łuków i ulicą Pliszczyńską, 2-
przęsłowy o rozpiętości 47,0 m, - estakada nad doliną rz. Bystrzycy i samą rzeką, o konstrukcji stalowej, w formie dwu niezależnych obiektów o długości l 000 m,
- wiadukt w węźle „Włodawa" w ciągu drogi krajowej Nr 82 w formie szerokiej konstrukcji pod tarczą ronda turbinowego o powierzchni obiektu 15 000 m2; wiadukt w ciągu drogi powiatowej nr 2101L, 2 przęsłowy o rozpiętości 56,0 m,
- wiadukt w ciągu projektowanej ulicy „Nowomełgiewskiej" 2 jezdniowy, 3 przęsłowy o rozpiętości 72,0 m;
- wiadukt nad linią kolejową Lublin - Chełm, 6 przęsłowy o długości całkowitej 191,0 m,
- wiadukt w ciągu łącznicy nad projektowana droga ekspresową S17 6- przęsłowy o ustroju niosącym żelbetowym, o długości całkowitej 157,0 m i szerokości 12,2 m,
- przejazdu z blachy stalowej nad łącznicą jednopasową o długości 24,0 m i świetle 4,40 x5,78 m,
-
Przebudowę istniejącego odcinka drogi powiatowej Nr 2101L na długości
616,0 m, - Przebudowę drogi powiatowej nr 2224L (ulica Pliszczyńską) znajdującej się w administracji miasta Lublin, na długości 853,68 m,
- Przebudowę drogi gminnej nr 106096 L, z przejazdem pod nasypem drogi ekspresowej, oznaczonym jako WD-14A,
- Budowę dróg dojazdowych prowadzonych równolegle do projektowanych dróg ekspresowych z powiązaniem ich z istniejącym układem komunikacyjnym, łączna długość dróg dojazdowych 16,6 km,
- Budowę przejść dla zwierząt:
- 2 przejść dla zwierząt małych z prefabrykatów żelbetowych ramowych 3,0x1,0 m o łącznej długości 82,0 m,12 przejść dla zwierząt małych, o wymiarach 1,5x2,0 m, o łącznej długości 488,0 m,
- 2 przejść dla zwierząt średnich, o wymiarach 3,0x8,5 m i długości łącznej 92,0 m
- l przejścia dla zwierząt dużych o wymiarach 7,0x5,0 m w formie łuku z blachy falistej, o długości 51,0 m,
- Budowę 11 przepustów pod drogą ekspresową i łącznicami na ciekach oraz naturalnych kierunkach spływu wód w terenie. Ogólna długość przepustów wynosi 499,3 m;. Oprócz tego obiekty towarzyszące na drogach dojazdowych i pod łącznicami,
- Budowę ekranów akustycznych na odcinkach przekroczenia dopuszczalnych wartości hałasu, o ogólnej długości 7 018 m,
- Budowę osłon przeciwolśnieniowych,
- Budowę 13 zbiorników wód deszczowych,
- Przebudowę lub zabezpieczenie kolidujących urządzeń obcych,
- Budowę infrastruktury technicznej związanej z drogą:
- oświetlenia węzła „Włodawa", węzła „Mełgiewska" i węzła „Witosa" oraz przebudowywanych lub budowanych od podstaw odcinków dróg: DK 82, DW 822, DP 2101L, a także przejazdów pod drogą ekspresową w ciągu przełożenia dróg gminnych,
- systemu zarządzania ruchem - sieci teletechnicznej kablowej dla obsługi drogi ekspresowej,
- budowę kanalizacji deszczowej z systemem oczyszczania wód opadowych 1 roztopowych,
- Przebudowę infrastruktury technicznej związanej z drogą:
- sieci elektroenergetycznych WN, SN i NN napowietrznych i kablowych,
- sieci gazociągowych wysokiego, średniego i niskiego ciśnienia,
- kablowych linii teletechnicznych,
- sieci wodociągowych i kanalizacji sanitarnej.
-
Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego drogi oraz systemu
zarządzania ruchem, - Wykonanie ogrodzenia drogi S17,
- Usunięcie istniejących drzew kolidujących z inwestycją oraz wykonanie nasadzeń drzew i krzewów,
- Wykonanie innych prac związanych z realizacją inwestycji (m.inn. wyburzenia obiektów budowlanych, rozbiórki elementów dróg, rozebranie i odtworzenie istniejących przyłączy energetycznych, telekomunikacyjnych i sanitarnych do posesji).
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz